2014. január 20., hétfő

HOGY MIII??!!

Szijjaasztook :)) köszönöm a komit :) a kisasszony ^_^ panaszkodott, hogy : szerinte tul hamar fognak összejönni a szereplök.... NEM!  :D mèg nem fognak összejönni :)) :D lesznek csavarok amik közèjük àllnak ^_^ :3 :3 minden esetre a  kövi rèsz (5.) Csak egy komi utàn jön ... bocsi de muszáj lesz ezt bevezetnem mert igy nincs èrtelme :(( na sziasztok
Puszy: T.Evelin; Mirtill; Á.Szandi
U.i: ezt a rèszt èn irtam... bocsi ha rövid lett :// :))
Màsnap reggel,  egy megmagyaràzhatatlan èrzès lett úrrà rajtam, de nem törôdtem vele.         Leszaladtam a konyhàba, ahol Gween nèni èppen reggelit kèszített az egèsz csalàdnak, így tehàt èn is lehuppantam az asztalhoz ès vàrtam, hogy elèm rakja a incsiklandozó,finom gofrit.
        Leült az asztalhoz nènikèm is ,összenèzett Robert bàcsival. Szomorúan nèztek rànk, mi pedig mit sem sejtve tovàbb ettünk, de amint èszre vettük a gyanús nèzèst letettük az evöeszközöket ès èrdeklödve nèztünk ràjuk.
         Valamiben sàntikàlnak, àllapítottam meg magamban ès teljes figyelemmel halgattam a mondandójukat:
  -Sajnos el kell utaznunk egy-kèt hètre, üzleti ügy miatt.-mi pedig azonnal az eddigi mèlasàgból felocsúdva, hitetlenkedve bàmultunk ràjuk.
-Hogy mit csinàltok? Pont most, amikor 2-3 hèt ès itt a karàcsony?-tekintve, hogy itt az èv vège 2-3 hèt múlva, màr az ajàndèkokat is lassan meg kellene vennem...
           Egy ajtó csapódàsàra rezzentem össze az elbambulàsomból, majd egy közvetlen utànnai síràsra. Gween  volt az. Gyorsan odasiettem a konyha ô felöli vègèhez ès megöleltem. Nem is tudom mi lenne velem nèlküle...
          - Ne sírj ... minden rendben lesz.  Menjetek csak el nyugottan, mi megleszünk. -majd megpusziltam ès megszorítottam a kezèt.- de azèrt remèlem, mindennap beszèlünk majd ...
          - Jajj... Lorie te olyan jószívû vagy.  Nem is kívànhatnàk nàlatok jobb gyerekeket ... -elmosolyodott.- ami a hívàst illeti... persze, hogy hívunk titeket. Nagyon fogtok hiànyozni. Na megyek is összepakolni.  
           Miközben mondta màr el is indult fel a lèpcsön. Mikor màr a lèpcsô aljàhoz èrt utànna szóltam...
           -Gween nèni ... szeretlek ...!-mosolyodtam el , amin màr ô is mosolygott.
           - Èn is tèged! -ezzel fel is sètàlt az emeletre.
           Mèg pàr percig àlltam ott nèmàn,  majd úgy hatàroztam, hogy ma film maratont tartok.
Elkezdtem nèzni az egyik kedvenc vígjàtèkom.         
Körülbelül a film negyedènèl tarthattam, amikor hívàst jelzett a telefonom. Moira nevèt olvastam le a kijelzôröl. Gyorsan fel is vettem.
             -Wíí... Szijjaaaa Lorieeee!! Micsin??-kèrdezte, ès màr meg is kèrdezte.- Àtmehetek...??? Lècciiii...
  Ezt szerettem a legjobban Moiraban, hogy mindig kimondja amit gondol, a lènyegre tör ès nem fèl kinyilvànítani a vèlemènyèt.
    Miutàn megbeszèltük, hogy àtjön, ma este 7 körül ès a hèt vègèn itt is alszik, letettük a telefont.  
    Èn mèg végig nèztem  a filmet és kikapartam magam ès elgémberedett tagjaim ( ;') ) a kanapéból, amiben vagy ugy 3-4 órája benn punnyadok... ennyit az én lusta formámról...
Mivel 7-ig még rengeteg idôm volt, ugy döntöttem, hogy lemegyek a parkba sétàlni egyet. Felhúztam a meleg sálam ,a kabátom és màr útra kész is voltam.

Annyira szeretem ezt az ôszies idôt, ilyenkor mindig bronzos,barnàs szìnt vesz fel az egèsz park. Miutàn odaértem leültem (valami vèletlen ok folytàn ugyanarra a padra, amelyikre tegnap este is ültem ;P) egy padra és néztem, ahogyan a barna levelek tàncot jàrnak a szélben. ,- BIP-BIIP...-' jelzett a telefonom, hogy üzenetem érkezett. Nem éppen attól, akitôl szàmitottam volna. Az SMS-em küldõje Chalsea Arons volt... :/ Chalsea Aronsról azt kell tudni, hogy egy nagy pletyka fészek. Mindössze 1 méter 60 centi a kiscsaj, de a dumàja... Gyorsan megnyitottam az üzenetét és megnéztem mi van benne... ,hàt inkàbb nem kellett volna...! Az üzenet egy képet tartalmazott... Markrol és............Moiràval!!! ....nem birtam tovàbb ,siràsban törtem ki.! -HOGY MI???!!! - sírtam, dühöngtem, elàrulva éreztem magamat.- HOGY TEHETTE EZT??!! :'((

2 megjegyzés:

Emoisterek:3